måndag 17 januari 2011

Morgon och på väg

Efter en värdelös natt med minilite sömn så ska jag snart åka ner till centralen och sätta mig på tåget till Örebro och sjukhuset. Widar har sovit ok, käkade vid fem och somnade om så Matte och han sover gott. Hoppas de får en bra dag hemma i götet. I eftermiddag kommer dessutom Widars farfar, han stannar under veckan och har hand om Widar vilket kommer bli bra.

Dessutom börjar förskolegruppen på tis vilket känns bra även om jag kan önska att allt funkat så superbra att jag inte behövt några fasta tider där. Kommer gå på tis och fre i den nya gruppen och hoppas att det ska funka. Widar kommer älska att gå på sångstunderna igen. Är inte mycket annat bokat under veckan. Ska testa ett pass på friskis & svettis med en annan mamma på lördag och några fikastunder är inbokade.

Göteborg håller på att svämma över, stora sjöar på gatorna nu och smältandet fortsätter. Dessutom är det ishalt och hål i vägarna så det är inte lätt. Men tågen borde ju gå så jag kommer fram och tillbaka, hoppas iallafall.

Hoppas ni får en bra början på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar