torsdag 10 november 2011

Bebisar på väg!

Image DetailLivet är så märkligt.

Härom dagen fick jag veta att ytterligare en människa i min närhet gått bort, detta år kommer onekligen bli året då jag förlorat så många människor på olika vis.

Men så mitt i allt har jag på ett par dagar fått veta att det kommer komma två små bebisar under nästa år om allt går som det ska. Senast i går fick jag en sådan underbar nyhet och jag blev så himla berörd för jag vet att resan inte varit lätt.

Nu håller vi tummarna för att allt går väl. Blev bara så himla varm och rörd. Önskar bara att det ska gå vägen för några till så kommer nästa år bli ett så mycket bättre år än i år. Det är verkligen så att livet tar och det ger och någonstans i det måste vi finns glädjen och skälen för att leva, och ibland ter det sig lite lättare än annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar