tisdag 19 mars 2013

Fint tvillingbesök

götet, isen ligger i kanalen
  Innan vi blev sjuka och eländiga var jag och träffade Linda och hennes fina tvillingar. En solig kall Göteborgsdag då nordostlig vind blåste rakt igenom kläderna så vi stannade inne och myste.
stannade till en stund vid hamnen

Älv-Vira plockade upp passagerare

att få alla tre att kolla in i kameran är omöjligt....
Dock var jag nog den läskigaste personen som de träffade den dagen för jag hann bara in genom dörren så bröt Elias ut i gallskrik. Sedan hade han stenkoll på mig resten av tiden och varvade det med att skrika till han fick krypa in i mammas famn. Alva var lite tuffare, men var inte helt övertygad om att jag verkligen kunde vara lika kul och mysig som sist vi sågs. 


Elias har upptäckt sina fötter

Alva, en tuff tjeja

Fina lilla

Elias blev lite trött på kameran
 
Eliasbus
 Men fina är de, båda två, ett halvår gamla. Två helt olika personligheter, blir spännande att följa dem! Storasyrran var i skolan och Widars favorit, katten Sigrid var ute så det var tur att Widar inte var med. Han hade blivit oerhört besviken och bebisar är han inte särskilt intresserad av. Men jag fick sniffa bebis utan att få någon stor bebislängtan. Linda har milt sagt fullt upp och jag har nog med min fina lilla 2½åring som ylar nej till allt och inget.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar