söndag 3 april 2011

Möhippa eftermiddag och kväll, en massa bus

en förvånad nervös Kristina
inför en urkul aktivitet

alla laddar, kan inte skriva riktigt vad
vi gjorde eftersom det kommer
att bli en överraskning

coola Kristina visar attityd

Lovisa och Emelie partar loss

Kristina efteråt

vi gick i sjukt många trappor för
att komma hem till Maria

som bjöd på underbara chokladkakor

hippans tema var lila och
Kristina hade utan att veta detta
lyckats klä sig i lila

Kristina fick berätta om
kollaget som handlade
om fästmannen såklart.
Sedan blev det frågor och
bus

Efter det drog vi till Mölndalsvägen
och körde Laserdome vilket var
helförvirrat och skitkul. Jag var dock
urkass på det, skött på allt som rörde sig
och då fick man ju minuspoäng...
Kristina, Johan och Emilie

resultaten diskuteras på väg till
bilen 

Efter klädombyte så var alla
tokfina, här Lovisa och Kristina

dock ballade tjejerna ur...

sedan drog vi på välbehövlig
middag på Silivs, en palestinsk
restaurang med tokgod mat
Kristina fick börja med en drink
och tomtebloss

Vi körde på plockmat och
mumsade i ett par timmar med
 massor av snack och skratt
Hade en tokbra dag och är övertygad om att Kristina hade det med. Ett verkligt heldagsschema, men ändå med pauser och bus och jag tror att vi alla hade ont i käkarna av alla skratt! Jag var orolig för hur mycket jag skulle orka och ja, jag var helt slut när kvällen kom, men jag är glad att jag var med. Fotade en massa och en del kort blev nog rätt bra! Spar dock på en del för framtida bruk!

Ser verkligen fram emot bröllopet, Kristina kommer bli en väldigt fin brud och även om jag inte är mycket för bröllop och sånt så lär jag nog snyfta i kyrkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar