fredag 10 augusti 2012

fredagstanke

BusWidar livar upp
iallafall
Fredag och ute regnar det. Snart är sommaren helt slut och de härliga sommardagarna och sommarkvällarna har dränkts i den regnigaste sommaren på många år. Vet inte om jag ska vara glad för regnet, passar egentligen mitt humör och min ork. Eller brist på ork. Kollar olika alternativ, försöker hitta rätt. Inte så enkelt. Är mest oerhört trött, så trött.

I går började Way out west och även om vi inte köpt biljetter i år så hade jag velat se First aid kit, Kraftwerk, Blur, Laleh mfl. Nästa år ska jag gå, när allt drar igång blir man ju avis, vem sjutton vill inte gå på festival liksom?! Men egentligen är jag nog för trött för det med. Har iallafall repat mig efter magprylen, tur det. Nu är siktet inställt på helg, troligtvis med regn och dagisförkylningar...jippie...Men vem vet, jag kanske blir överraskad av ett friskt barn och solsken? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar