onsdag 22 augusti 2012

Höst och nystart?



Onsdag och jag antar att hösten är här på riktigt nu. Ute regnar det som attan och det ska visst fortsätta. Man kan nästan lukta sig till hösten i luften och känslan sprider sig i hela kroppen. Människor går tillbaka till sina jobb och studier och trycket i bröstet ökar. Jag måste också göra något, måste också komma igång.

Har tagit initiativ till ett möte med fk och sen blir det af så jag kanske kommer i gång i höst. Efter allt som varit den här tiden har jag blivit osäker på om heltid rakt av är rätt väg att gå. Kanske behöver få hjälp att komma igång. Vi får se vad det kan bli. Letar jobb under tiden och vissa dagar känns det som om jag kan klara en vanlig vardag, andra dagar som i måndags håller jag på att gå sönder igen.

Det är skumt hur man fungerar egentligen. Men jag tror att jobb är vad jag behöver och som kan hjälpa till att normalisera allt.  Hösten är ju på sätt och vis en nystart och kanske kan den här hösten bli det för mig med? Nu ska jag gå ut i regnet en sväng, egentligen passar regnet mig rätt bra, har ingen energi för solsken.

1 kommentar:

  1. Å vad vi är lika varann i våra tankar Bea. Det vore roligt att träffas nån gång :)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera