tisdag 27 augusti 2013

Dag 2 på Singö

Kom av mig med bloggandet, men nu är jag igång igen. Har en del sommarbilder kvar och det är lite härligt att kunna titta på bilderna och inse att det faktiskt är sommar ute fortfarande. 

Har varit 25 grader varmt i götet idag och jag och Widar har varit ute hela eftermiddagen efter dagis. Lek, jumping nails, glass och annat i en stad som tack och lov håller på att tömmas på turister. Kollar på bilderna och har nästan glömt hur långt lillkillens hår var. 

Bilderna i inlägget är många och flera kretsar kring dagens begivenhet, fiske. Även jag som avskyr att fiska fick närkontakt och en ny fiskehistoria. Den gamla är rätt vidrig och mina polare är rätt trötta på den...;)
finaste liten

Widar testade fyrhjuling för första gången i sitt liv

han jobbade hårt med att flytta sanden

småttingarna
som jag skrivit innan så är Singö
en väldigt lugn och vacker plats


Matte å Widar på G

ja ni ser ju minen...
allt jag bad om var att båda skulle le mot kameran, gick så där ;)

finaste

alla fiskar
fina Livia med en fisk som många av oss hade närkontakt med, arma firre.
 Widar kastade tillbaka den i vattnet i slutet av kvällen =)

kvällsfiska

att få alla att kolla in i kameran var så klart omöjligt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar