tisdag 4 december 2012

Chockat mig själv


Har seriöst chockat mig själv idag och köpt en sy och mönstertidning. För ett tag sedan köpte vi symaskin, något Matte påstått att vi behövt i flera år, men jag är inte särskilt handarbetig, men nu ska det göras ett försök. Hittade ett mönster som skulle vara enkelt även för nybörjare....japp, så formulerade de sig, även för nybörjare...

Vi får väl se, avskydde syslöjden och lär väl hata symaskinen innan det är över, men nu ska jag iallafall köpa lite tyg till en cool tröja till Widar så får vi se. Matte är lite lätt (o)road då han vet att jag redan stör mig på symaskinen....Men jag håller på att testa en massa olika saker så får vi se om jag kan hitta nåt jag gillar! Jag kanske är en talang eller så älskar jag det....öh el inte

1 kommentar:

  1. Kul Bea! Vad tufft av dig att ge det en chans!
    Det är ett stort steg på vägen, som kanske leder till världens coolaste tröja, eller att du och symaskinen går skilda vägar. Vem vet...

    Kram på er!

    SvaraRadera