onsdag 19 december 2012

hej där

Tokförkyld och trött, sålunda inte i mitt bästa skick. Tröttheten är enorm, därav bloggfrånvaron. Har knappt varit på fb eller någon annanstans i de sociala mediernas värld. Ibland orkar man bara inte.

Men idag har jag ändå släpat mig till psykologen och sen gjort rocky road med Widar när han kom hem från dagis. Sedan har han busat en massa med Matte medan jag hängt i soffan med nässpray och alvedon.

Har virkat lite, tro det eller ej, men det verkar som om jag kan virka...testar en massa saker nu, har varit lite i det, men nu känns det som energin och lusten runnit bort.

Är ju julen som spökar, avskyr julen av många olika orsaker. I år åker vi till syrran på gotland så det blir en lugn jul trots allt. Men det är mycket som spökar.

Håller dessutom på att fixa klart det sista i R´s dödsbo och det river också upp saker. Det är mycket i huvudet och en time out hade varit skön. Blir svårt att skriva ner saker, tappar ord och tankar. Märks nu med, får stolpa ner texten.

Widar gillar iallafall julbus och att vi ska åka till kissarna på gotland, i två dagar har han pratat om vad han ska packa med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar