onsdag 29 januari 2014

Det finaste jag har

Det finaste jag har är liten! nu börjar han bli stor och vill inte bli kallad liten utan hävdar bestämt att han är en stor kille som kan själv och har stora starka muskler...Men för mig kommer han alltid vara min lilla liten och min lilla vildunge. Här är några busbilder från Thailand. Han är inte lätt att fånga på kort just nu och får jag fota honom är det mestadels med konstiga grimaser eller konstiga uttryck a la jack n i The shinning....Ni ska få se, fast inte just nu!
widars fingrar är rätt böjliga,
kolla så ser ni hur han böjer upp pekfingrarna...

coolingen älskade sina solisar på semestern
 
widar


den här bilden gillar jag, ska nog dra en förstoring på den.
En ögonblicksbild och han är så fin!


galenpanna Vanberg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar