söndag 1 mars 2015

#Blogg100

Idag börjar blogg 100 och dess utmaning, dvs 100 inlägg på 100 dagar. Om ni vill hänga med i utmaningen kan ni kolla in den här sidan! Är en bra ide när man kommit av sig i bloggandet och inte haft ork eller lust att skriva. Har egentligen en massa att skriva, men orden fastnar eller svärtas av ett mående som suger. Ikväll är jag så trött, inte bara fysiskt utan i psyket, måendet, själen. En trötthet som man inte kan sova bort, ens om man kunde sova vilket inte jag är så bra på.

Jag har haft en bra helg på pappret med stallfix, ridning, ett klarat prov, tyg, gothenburg horse show, vänner, mässa, krammys med Widar och en sambo som gör en massa gott. Egentligen borde jag vara laddad och fylld med energi och livslust, men då har man inte levt med mörkret från hell som hotar att sluka en. En del av mig skulle vilja bli insatt på alla mediciner jag åt för en tid sedan för att åtminstone få lite balans och lite lättnad. Finns ingen lättnad nu och det gör inte tankarna och måendet lättare att hantera precis. Men nu är det vad det är och våren får visa vart det tar vägen. Inläggen på bloggen kommer bli mer frekventa och kanske gläntar jag lite mer på locket om vad som händer och kanske får ni följa med, om ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar