torsdag 19 mars 2015

Möt badrumsspindeln Herman


första mötet
Tänkte att ni skulle få träffa spindeln som bor mitt emot toastolen på damernas toa på Rosenhill där vi tränar varje tisdag med rehabiliteringens deltagare. Det är ingen liten spindel och man kan ju undra om den verkligen får mat nog inne i det här lilla rummet...antar det. Den verkar inte hungrig på människor i allafall...

Är ju tur att man inte lider av spindelfobi för då hade jag dött när jag gick in på toan häromveckan och fick spindeln mitt emot mig. Var tvungen att visa kollegan som inte uppskattar spindlar så mycket och sen fotade jag den rackarn. Spindeln alltså, inte kollegan ;) 

Sa till personalen, men ingen verkar brytt sig om den så i tisdags hejade jag på spindeln igen och kommer kalla den för Herman. Den ser ut som en Herman ju!
i tisdags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar