tisdag 21 februari 2012

Friskis&svettis



bild från friskis och svettis
Undrar om jag kommer se så härlig och studsa fram genom livet om jag tar tag i träningen nu?

Hur som, nu ska döfläsket röra på sig lite mer regelbundet och träning ska bli en av de saker jag ska göra när Widar är på förskolan och jag plockar ihop mitt liv i avvaktan på jobb.

Är nog sjukt sugen egentligen på ett roligt stimulerande jobb där jag får vuxenutmaningar och en egen vardag och kan föra vuxenkonversationer. Kan förvisso variera på jobbet med, men jag tror i vilket fall att en del av mig är sugen på att jobba och även på att få en normal månadsinkomst som inte påverkas av försäkringskassan.

Å andra sidan är vi ju sjuka jämt så jag lär väl VAB:a och snacka med FK jämt ändå. Å andra sidan igen kanske träningen på Friskis gör mig till ett under av god hälsa och friskhet...typ Hur som, spinning, core, yoga och indoor walking står på schemat! =)

1 kommentar:

  1. Heja på! Har jag lyckats komma igång med träning så kan vem som helst göra det! Jag tränar på Curves och trivs jättebra. Gillar att det är drop-in!

    SvaraRadera