lördag 14 juli 2012

Instagram

instagrambild! :)
Den här veckan har varken ork, tid eller lust funnits för bloggandet. Har gått in på bloggen, börjat skriva och sedan bara stängt ner datorn. Orsakerna är flera. Hur som helst, det kommer ett gäng uppdateringar under helgen.

Är sedan i morse ensam hemma, både skönt och lite för tyst eftersom Widar och Matte drog till Sala i morse. Jag åker på måndag efter konserter och fika i götet. Med det inleds vår årliga sommar sverigeresa då vi drar runt och träffar så mycket släkt och vänner som helst inklusive sommardagar på Gotland hos syrran.

Avskyr alla timmarna i bilen med åksjuka, åksjukepiller och en Widar som blir förbannad av att sitta fastspänd. Men det är gott att få träffa goa vänner, familj och släktingar, man ses alldeles för sällan. Som tur är kommer ena syrran vara lägenhets- och blomvakt, hon var synnerligen nöjd över att få tillgång till alla tv kanaler då hon bara har 1, 2 och 4an i vanliga fall samt fri tillgång till internet!

Men det jag ville ha sagt egentligen är att även när jag inte orkar, hinner eller vill blogga så uppdaterar jag bilder och korta inlägg på Instagram. Gillar skarpt att man kan göra olika effekter mm på bilderna och snabbt uppdatera där. Ni hittar mig på lunal75  ,titta in där så ser ni att jag inte gått i ide helt även om känslan är så emellanåt.

1 kommentar:

  1. Det finns inget hellre jag skulle vilja, att träffa dig igen. Hoppas..!

    SvaraRadera