söndag 20 januari 2013

Dove pure & sensative buzz


I december damp det ner ett paket med doves nya bodylotion för särskilt känslig hy och jag har hunnit testa den och buzza den. Buzzat till släkt och vänner och de flesta är positiva. Visst är folk lite skeptiska till gratisprover och när man ska buzza, ingen vill ju binda upp sig. Men att ge en kort info och dela ut prover, i det här fallet åtta stycken har funkat bra. Är länge sedan jag var med i någon kampanj så man var lite ovan. 

För egen del tycker jag att produkten är bra. Jag har allergier och torr och känslig hud så det är ett klart plus att den är doftfri och alkoholfri. Fick inga utslag alls vilket annars lätt händer när jag provar en ny produkt. Den försvinner in i huden och man slipper vinterfnaset under ett dygn. En helt ok produkt med andra ord. 

Om du är nyfiken på att bli buzzador så kolla in deras hemsida Buzzador. Eller den här länken för att bli buzzador. Som buzzador får du testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan varierar från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kompanjerna. När det finns möjlighet får du besked via mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar