söndag 26 oktober 2014

trött

Herre jisses vad trött och stel jag är. Trodde jag skulle sova gott efter allt fysiskt stalljobb och ridningen, men det räckte bara några timmar sedan var allt som vanligt med ständiga uppvaknanden och ångest. Inte fick jag nyttjat extra timmen efter tidomställningen heller utan jag och Widar var uppe tidigt.

Widars förkylning har dessutom i vanlig ordning krupit ner i luftrören så hostan skallrar i bröstet på honom så natten har bestått av en hel del hosta och ledsen liten. Matte åker till Tyskland på måndag och är borta en vecka så jag hoppas innerligt att Widar snart är bättre. Har varken tid eller lust att vabba, men risken är stor när Widar låter som han gör nu.

Men nu är det snart dags att dra till stallet och skaka liv i den stela kylskåpsorörliga gamla kroppen....kommer bli tungt idag. Men samtidigt ska det bli skitkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar