onsdag 7 september 2011

Födelsedagsbus och en upptagen telefon

Firade ju lite i måndags när jag fyllde 36. Lite roligare än all annan skit som händer just nu. Matte och Widar uppvaktade med presenter och mys. Widar hade lagt av telefonen så i tre tim hade det tutat upptaget och så fort vi upptäckte den bärbara telefonen under lite kuddar och vi tryckte av den så började det ringa från goa människor som grattade en gammal tant ;)...Rasslade in en del grattis här och på mailen och gissa om det värmde! Vi slår inte på stort i år, tror jag sparar det till jag fyller 40. Kan behöva fira in 40 års krisen med en rejäl fest! Men hade en go kväll med de mina även om mitt mående är rejält svajjigt.
presentdags och gissa vem som ville
ha presenter och papper?

Chokladpraliner och the från Ida, mums


älskar Heartstorepresenter, denne
är från Ronija

Widar fick en gosig kossa mu

finaste lilla hjärtat

underbara rosor från Matte

go middag

36 åringen
Hm, fick inte med bilder av Mattes presenter och lite annat som trillat in. Blev presentkort, en gosig munkjacka och en del annat smått och gott. Bra gjort av de mina med tanke på att jag varit så trist och inte ens orkat önska mig något. Har dessutom bestämt mig för att inhandla ett par underbara stövlar på Scorett imorgon som en present till mig själv! Matte kommer antagligen få bryt, han tycker att jag har skor och stövlar så de räcker, men dessa är så fina. Provade dem tillsammans med Ronija i lördags och har gått och grunnat på dem sedan dess. Nästa år ska jag vara en glad människa när jag firar mitt åldrande jag, om man är här då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar