tisdag 5 juni 2012

Tisdagsmorgon och kalasfunderingar

Tisdag morgon, vi är hemma och Widar har precis gått till dagis. Matte är på jobbet och jag är oerhört genomtrött. Kan inte sova en hel natt hur jag än gör. Har en del att göra, det mesta spär bara på ångestfeelingen. Men får dra en rejäl promenad så jag får det ur kroppen. Annars är det skönt att vara hemma igen efter en riktigt go helg i Västerås. Uppdatering kommer.

Är ju dag före röd dag idag så Matte jobbar halv dag vilket innebär att vi kan göra nåt kul i eftermiddag. Helst vill man vara ute, men det ser ut som om himmelen ska öppna sig när som helst. Får se vad som händer.

Sedan måste vi städa innan det kommer folk i helgen, Widar fyller år så det blir lite besök. Har inte fixat nåt jättekalas även om jag förstått på flera omkring mig att man har kalas och stor bjudning mm redan vid tvåårsdagen. Jag tänkte liksom att kalas, bjuda dagis osv hände i 4-5 års åldern liksom, eller?! Widar har ju inte koll på det, han kommer bli glad för en del av sakerna han får, men mest för att några av hans favvovuxna dyker upp!

I morgon är det nationaldagen och det lutar åt att vi åker och firar med syrran i Hjo och hennes småttingar! Drygt med bilkörning, men så kul att få ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar