söndag 17 juni 2012

Västeråsbilder

felix i kullerbytta tagen
 För ett tag sedan var vi i Västerås på en massa bus som kullerbyttor, halsband, barbiedockor, hopp och skutt, bad, räkor och vitt vin, kortspel, snack och dåligt väder.
Livan och mamma Anna

Livia och Widar



Livan fixar kameran

hopp och skutt i sängen

Widar testade den blinkande kronan

jag fick en barnflashback när Anna tog fram gamla
barbiedockor. Jag hade en likadan som den till vänster...

sen träffade vi alien anna

med sonen alien felix

efter kvällsbadet såg Widar ut så här..tossen

rostad räckmacka med kaviar


en flaska vitt i ljusskenet

obligatoriska sjuan som alltid måste spelas när vi ses...
Gillar att träffa västeråsarna, det enda jobbiga är bilresan dit och hem eftersom Widar hatar att sitta fastspänd i bilen trots filmer och leksaker. Sova är han inte särskilt intresserad av. Kollade på hus på hemnet hemma hos Anna och Andreas och det är onekligen så att vi skulle få mer för pengarna kring Västerås än i Göteborg. Men det är något med att se Göteborg, åka in i Göteborg som bara får mig att känna att jag kommer hem. Jag kan inte se mig leva i Västerås även om det finns en del fördelar med det. Men det är väldigt mysigt att hälsa på och nästa gång vi åker dit lär vi träffa Widars nya kusin som är beräknad att komma senast om 10 dagar. Vi är tokigt nyfikna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar