torsdag 8 mars 2012

Sjuk och snö

 Vad ska man säga?
Torsdag och inställda möten på grund av en natt i magsjukans tecken. Trodde ju att det räckte med Widar, men det gjorde det tydligen inte.

Så idag mår jag rätt gräsligt. Att det var något galet anade jag ju igår och när jag sen somnade när Widar la sig så anade man ju att det definitivt var tokigt. Sen vaknade jag och natten var körd.

När jag kollade ut genom förnstret i natt vid två så låg det dessutom en del snö ute. Känns inte alls bra ju, hade ju tagit fram conversen och vårjackan.

Widar däremot är väldigt glad över snön, han vill ju att snögubben ska komma tillbaka och pekar hela tiden på snön och på stället där snögubben stod. Måste nog göra en ny snögubbe om inte slasket tar snön under dagen. Men nu ligger jag bara i soffan. Finns inte mycket kul att säga tyvärr. Tror den här veckan borde raderas och lägenheten saneras...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar