måndag 26 mars 2012

Vardagsmåndag

krokusarna blommar
för fullt
 Idag har det varit måndag och en allmänt solig, kylig skitdag. Jag har försökt göra undan saker vilket gått så där.

Widar hade en del hosta i natt så vi har inte sovit mycket så han var inte den gladaste killen på väg till förskolan precis. Men han var där och sen drog han runt på olika ärenden med Matte medan jag hängde hos psykologen i ett stilla försök att bli lycklig. Det gick så där.

Avslutade dagen med en fika med en go vän, kände mig mest nere så det blev inte riktigt som jag tänkt. Men det var mysigt ändå. Väckte dock en oro för vännen, önskar bara att det ska bli mer flyt i människors liv liksom!
liten buskille

Nu hoppas vi att Widar får sova och inte hosta ihjäl sig. Är ok på dan, men nu är det helt hostigt på natten igen och det är så jobbigt för honom och det är inte mycket vi kan göra tyvärr. Förkylningarna tar aldrig slut och för egen del så har jag ont i halsen och munsår, igen...alltså det är absurt! Sa jag att vi äter varierad kost och vitaminer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar