tisdag 8 maj 2012

Jesus Christ superstar

I lördags morse lämnade jag
Widar hos farmor i Sala

Jag drog till storstan Stockholm och
träffade Linda som numera bara får
sniffa på rödvinet

Vi checkade in på hotellet och
sedan drog vi till Göta Lejon

Där såg vi musikalen
Jesus Christ Superstar
 Hade ett bra dygn i Stockholm mellan lördagen till söndagen. Blev en himla massa snack, musikal, middag, prommis i stan, barnfri tid, vila, hotellfrukost och lite sömn! På söndagen blev det tåg hem till götet igen och för en gångs skull så skötte sig SJ. Kors i taket...Vi hade mer tur med hotellet denna gången och slapp damm och märkliga underkläder vilket vi erfor i Köpenhamn. Clarion sign är onekligen ett av mina favvohotell, särskilt som frukosten är grym. Enda minuset i söndags var att det inte fanns nån brieost...
Även om jag inte är helt såld på
musikaler så var den bra och
Ola Salo och han som spelar Judas
var grymt bra!

så här glada var vi efter att
ha sett Ola Salo bli korsfäst...

Ola Salo överallt

bilder ffrån föreställningen

vi hade förvirrat nog bokat
eftermiddagsvisningen så sen
blev det promenad i stan

såg en underbar kanin

I Stockholm åter-
vinner man vägskyltar...

Åt en schysst pastamiddag på
Tiramisu

Sen däckade vi i sängen på
hotellet...aströtta

åt en underbar frukost på Clarion
Sign Hotell, mitt favvohotell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar