onsdag 16 maj 2012

Middag på Mykonos!

vitlöksbröd med tzatziki,
underbart!

finaste Kristina 
 I kväll var jag käkade jag middag med Kristina på Mykonos och det blev en riktigt trevlig kväll. Massa mat och snack. Länge sedan vi sågs så det var en del catching up to do! Dessutom, en grekisk mumsig middag är aldrig fel!

Kristina blir snart mamma så det blev en massa snack om vad som väntar. En spännande tid. Nästan alla vänner väntar barn i år så det kommer bli många grattis i år. Spännande och som jag skrivit förut så är det helt otroligt att det ligger en liten människa därinne. Nu är jag mest nyfiken på vem som tittar ut, vem den kommer att likna och om bebisen blir jättelång då både Kristina och hennes man är långa!
jag redo att mumsa
grekiskt

vi, nästan ihopväxta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar