lördag 5 maj 2012

Salafredag

Vi kom till Sala i torsdagskväll efter en resa som kändes evighetslång. Widar vantrivdes i bilen och lät oss höra det, jag mådde illa trots åksjukepiller och vägen var oändlig. Men fram kom vi och natten blev lugn och i morse drog Matte till Örebro för jobbaktiviteter och jag och Widar hängde i ett grått och kallt Sala.
morgonmys

vi hittade en katt

som var jättebusig

widar var också
busig

det blev rutschkana

sandkrig
 Det blev lekparksbus, trädgårdsspring, Timmy Lamm, lite läsning, billek, regn, farmorsbus, tacomys och en del datagrejande. korten är halvkassa, Matte har den stora kameran, han mumlade nåt om att han skulle fota helgrillad gris och annat som de sysslar med på hans jobb idag. Jag måste onekligen skaffa mig en vettig liten kamera för den jag har nu driver mig till vansinne. Men ni får stå ut =).
krypundersökning

sandning av häst

hade ingen aning om
att widar kunde komma
upp själv och gunga

mys i farmors
trädgård

i trädgården blev det
bus

och löpträning inför
gbg varvet

så här sur blir
man om man ska
gå in

bilar och halvan fixar
humöret


mellis

klart Widar ska fixa
i köket

han penslade skåp
luckorna

och fixade kaffe

som han bjöd alla på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar