måndag 17 september 2012

oops

Skulle ju bli bättre på bloggandet, men tror jag drunknat i Instagramandet, det är alldeles för smidigt att ta en ögonblicksbild och lägga upp där. Borde antagligen länka till bloggen, hm. Vill ni följa oss på Instagram så finns jag på lunal75 .

Dagarna går oerhört fort, ger en viss panik. Höst, sol, feber, snuva, ösregn, orkanrester, höstkläder, dagiskläder, gummistövlar, möbelfix,besök, kompisar, bebisar, syskon, Widar, trotsig Widar, kinkig Widar, vardag, försäkringskassan mm blandas i en enda smet så till den grad att jag till och med drömmer att jag mår illa och får gå upp och kräkas. Vad jag behöver är sol, värme och en veckas ostörd sömn eller nåt.

Men det lär dröja, så under tiden ska jag ta tag i saker och ting med en förhoppning om att 2012 kommer avslutas positivare än det började! Och ja, lite mer inlägg kommer och ja vi lever och har hälsan trots dagisbaciller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar