söndag 7 april 2013

Födelsedagsfirande

Idag fyllde ena brorsan 30! Tänk att han som var en av mina "småungar" när jag bodde hemma fyller 30. Tiden går sjukt fort och det är nu länge sedan jag letade gosedjur, nappar, snuttefiltar och annat till honom och det är flera år sedan han växte om mig. Nu har han tjej sen många år, är utbildad och jobbar och sparar till hus och USA-resa. Dessutom kan han bygga bilar, något han ägnar galet många timmar till. Idag var vi där på fika!
Widar var laddad

Björn hade fått personliga golfbollar av Jossan

en resa till Krakow var en
annan uppskattad present

Av mig och Ronija blev det en tjock USAguide

Widar blänger efter att jag sagt nej om en sak

Ronija kom med ballonger och mer presenter

Widar var vansinnigt impad av godisblomman

han såg geishan på lång väg

och efter en massa suktande frågade han Björn
och fick lov att ta en geisha, gissa om han var nöjd?!

Mumsig tårta!

sprakande värre

den sprakande tårtan utlöste brandvarnaren

öronbedövande

Men tillslut blev det tårta!
 
busbarnet nöjd efter att ha norpat mammas mobil
 
Widar myser hos busmoster
 
Björn fick chips och en träningstidning, inte illa ;)

Widar älskade att leka med ballongerna
   
och hälsa på kissen

brorsan med sin golfboll
 
cool 30-åring som yrade nåt om att 30 är det nya 20...*s*
 
signerar

hoppas bara den blir värd nåt nu då!

Widar, ett barn av sin tid, lär morbror Björn hur man
spelar Findus och Pettsson.

1 kommentar:

  1. Asskön bild, Bea! "Öronbedövande" kunde lika gärna varit arrangerad för att belysa någon annons i en tidning om öronproppar. ;)

    SvaraRadera