söndag 8 juni 2014

Blogg 100

Idag är sista dagen på utmaningen Blogg 100 och jag har varit med hela vägen. Har under de här tre månaderna bara missat att blogga en dag och faktiskt kommit igång med bloggandet igen. Dessutom har jag hittat en massa nya bloggar som handlat om allt mellan himmel och jord. En del kommer jag fortsätta att följa då de väckt min nyfikenhet och mitt intresse.

Jag kommer fortsätta blogga nu när jag är igång igen.Hade tänkt lägga ner det innan, men nu är det lite kul igen! Bloggar mest för att skriva av mig och när jag mådde som sämst och minnet inte funkade alls så tjänade bloggen också som en minnesdagbok.

Idag mår jag bättre, även om det inte är helt bra, mitt minne funkar bättre och jag har nyligen börjat klara av att läsa igen. Att kunna läsa och läsa ut en bok igen utan att kämpa som en tok mening för mening känns riktigt bra! Det är fyra år sen sist och under den tiden har jag bara läst tre böcker och det har tagit tid. De sista två veckorna har jag läst ut två böcker medan jag åkt fram och tillbaka till jobbet. Inte illa =)

Kanske bidrar till att bloggandet också känns lite lättare. Funderar dock på att börja lägga en del inlägg med lösen för att kunna skriva av mig saker som jag jobbar med. Vi får se. Eller så får det vara egna dokument på min egna hårddisk. Hur som, kommer det fler bloggutmaningar så ska jag nog hänga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar