söndag 29 juni 2014

söndag

Inte mycket som gått min väg idag. Efter att jag gick av fältpasset vid ett i natt så var jag så uppvarvad att jag inte kunde somna. Trots nattmedicin så gick det bara inte så nu har jag inte sovit på två nätter vilket är fett jobbigt. Följaktligen mår jag inget vidare.

Hade tänkt åka till Gräfsnäs och fota riddarspelen idag, men Matte har tagit med den vettiga kameran till Sala där han och Widar är och jag kan inte hitta batteriladdaren till den gamla kameran och om jag inte kan fota har jag ingen lust att åka dit. Både kyligt och mulet ute så det är ingen höjdardag hur som.

Har städat, varit en sväng på stan och tvättat, allt för att inte stanna upp och tänka för mycket för idag är tankarna så svarta att det gör ont bara att andas. Huvudet värker och inte ens dubbla treo hjälper och jag fattar väl att det är sömn som behövs. Ska bli skönt att Matte och Widar kommer hem ikväll, behöver lite kramar! Behöver sätta mig och sy klart dopklänningen inför systersonens dop nästa lördag, men har verkligen ingen lust att sy överhuvudtaget. Ibland går det liksom inte.

Vill typ inte göra något alls så nu har jag parkerat i soffan med en stor portion oro och mörker i huvudet och magen. Ska surfa in något som kan pigga upp lite hoppas jag. Längtar redan till 3 aug då ridningen börjar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar