måndag 2 juni 2014

så trött

Vaken och hemma innan måndagens förmiddagsaktiviteter tar vid och jobbet börjar vid lunch. Är genomtrött, sovit 2,5 timme i natt och sömnen har ju inte varit genomgående den här helgen precis.

Är glad att jag inte reser med tåg den här veckan med tanke på att tågstrejken har brutit ut. Förstår att de strejkar med tanke på att de kan förlora sin anställningstrygghet, men är ändå glad över att jag inte står fast på en plats i väntan på tåg!

Är en vanlig jobbvecka, denna vecka. Är mest trött och oinspirerad, men jag hoppas på att det ska ändra sig. Behöver skaka av mig meningslösheten och hopplösheten som såklart förvärras av sömnbristen. Den lägger sig i hela kroppen och liksom gör både den och psyket helt paralyserade. Så trött.

Widar var desto piggare och Matte har åkt och lämnat honom på dagis och fortsatt till sitt jobb. Ska snart pallra mig iväg också. Ha en fin måndag därute!
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar