onsdag 16 februari 2011

Babysömn? Öh nä skulle inte tro det....

Bara för att vi igår sa högt att Widar sovit hyggligt de sista nätterna så gick natten som var åt skogen. Så klart! Han har vaknat ungefär hundra gånger i natt och när han sovit har han snurrat runt i sängen a la exocisten...Så det där med sömn funkade inte så bra. Han är dock go och glad ändå idag eftersom han upptäckte att farfar är här och busar idag med. Passar bra eftersom jag har världens huvudvärk.

Snuvan är bättre, men rösten och luftrören mår så där. Funderar på om jag ska ta mig till psykologen eller ej, men det borde funka, vi har ju ingen närkontakt och enligt sköterskan vi snackade med ang Widar så har vi varit sjuka så länge att vi knappast lär smitta, det är bara segt att bli av med.

Dagen är lugn och vädret är grått och småblåsigt. Tråkigt helt enkelt. Jag har saker jag måste försöka få gjort, men jag kommer ju inte igång. Fattar det här med initativlöshet, dagarna går och jag får inget gjort, orkar inte, får ångest och då får man ännu mindre gjort....Således inte så mycket kul att skriva heller...
Men ha det gott alla och hoppas ni är friska!

1 kommentar:

  1. Visst är det som om det är jinxat det där, om man säger ut högt att något blivit bättre, som med Widars sömn o det..
    Skönt att farfar var på besök och kunde avlasta när du kände dig trött.
    Hoppas att du ska må bättre snart... på alla plan :)

    SvaraRadera