fredag 18 februari 2011

Förskolefredag

Jag och Widar ska till Spira, det är grymt att komma iväg så här på fredagmorgnar. Vi är aldrig så trötta som just på en fredagsmorgon. Men nu har båda fått på sig kläder och fått i sig lite frukost så att vi kan ge oss ut i en solig och iskall Göteborgsmorgon i februari. Minus 8 grader nu suck. Hade velat ha Widars overall och gosa ner mig i.

Widar har kollat runt efter farfar som har lite sovmorgon, men till Widars lycka så finns han kvar här när Widar kommer hem. Han håller stenkoll på Tonny, så komiskt. Ibland är det synd att man bor så långt ifrån familj och släktingar för det märks att Widar gillar dem och dessutom fattar att de är inte vem som helst utan det är tex farfar som man kan busa med!

Nog om det, nu tar jag mitt huvud som dunkar och rullar ut med min lilla kille som kommer busa järnet så ses vi utmattade efter lunch!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar