söndag 27 februari 2011

Mysfika med Kristina

I onsdags kväll hade jag lite seriös egentid, vilket inte är fel. Hade en massa snack med goa Kristina medan vi fikad på Le pain francis! Alltid så mysigt!
Jag var tidig och ute var det iskallt
så jag smet in på bokrean och
handlade lite böcker

Gick förbi lite folk/djur som gjorde
reklam...

Michael Jackson
dansade loss

på spårvagnen

är ju ljust lite längre nu

Kristinas äta-soppa- med-
stil-min

en normal Kristina!


kaknjutande Kristina
kolla blinken! =)
Jag mumsade brioche med
vanilj!
 Hade en schysst kväll! Feministsnack, bröllopsbestår, jobb, livet, världen, resor mm avhandlades och det är så gott att bara vara jag en stund. Det som blir påtagligt är dock att när man skiljs åt så kommer deppkänslan över en så totalt, så starkt. Konstigt.

I vanliga fall ger ju sådana här saker massor av energi och det är mysigt och bra nu med, men jag är helt slut sedan. Somnade i soffan hemma vilket i och för sig var bra. Matte körde mig i säng och med lite hjälp så sov jag några timmar! Således, fram för mer fikamys innan läggdags go vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar