lördag 19 februari 2011

Sova? Äh det är för mesar....

Antar att det är Widars motto eller nåt. För vad han har hållit på i natt. För en stund sedan gick jag upp och då sov Matte och Widar igen i allafall. Jag kan bara inte somna om och dessutom värker det ut i högerbenet så jag håller på att bli tokig.

Begriper inte vad jag gjort, var ett par veckor sedan det värkte så illa. Har ju vant mig vid att det inte är bra precis som med händerna. Blir bara förbannad när jag inte kan öppna barnmatsburkarna och böja fingrarna osv. Jaja en försmak av ålderdomen eller nåt.

Månen lyser dessutom jättestarkt, blir som en lampa rakt in i köket och vardagsrummet. Ytterligare en sak som håller en vaken, ska införskaffa persienner.

2 kommentarer:

  1. Jag får iaf betalt för att vara vaken och uppe i natt.. klen tröst för dig, men jag hoppas du får lägga dig och vila lite på dagen=)

    SvaraRadera
  2. tack hoppas jag med hoppas du hade en schysst jobbnatt!

    SvaraRadera