tisdag 10 april 2012

Dagens

 Japp, tänkte komma igång med en dagens då och då. Lite pepp till mig själv att inte hasa runt i myskläder hemma hela tiden. Får se hur det går när man känner sig lika grå som vädret. Iallafall, jag: tunika från Indiska och jeans från KappAhl. Funkade fint. Lite ovan på att ta dagens ser jag *s*
Widar har tröja från HM och byxdress från Lindex. Matte tycker han ser ut som en bebis i den så efter en stund fick han svarta jeans på sig istället. Men Widar älskar den röda stjärnan på de här byxorna så då får dagens bli på dem!

3 kommentarer:

  1. Jättesnygg du är! Fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Wow - pinglan!
    Du ser ju ascool ut i den blommiga-
    Själv ser jag ut som fröken Städtant när jag provat sådana mönster. Nåväl, jag kan ju njuta av att kolla in människor som du istället för att glo ilsket i min egen spegel. ;)

    SvaraRadera
  3. Oj, tack tjejer, vilken boost!

    SvaraRadera