måndag 23 april 2012

Måndagsmorgon, så trött

Borde fixa alla mina borden, men efter en natt med mardrömmar och ständiga uppvaknanden är jag så trött. Jag vet inte om två års trötthet börjat komma i fatt mig för jag är så oerhört trött, liksom genomtrött i kroppen.

morgonpigg och
slagfärdig
Borde gå och träna, men det känns oöverstigligt. Dessutom är huvudet fullt av meningslösa tankar och livets meningslöshet. Men mest är jag trött, hela tiden så trött och det är en trötthet som inte försvinner ens om jag sover en stund.

Widar är desto piggare, han vaknar kring sex och busar och just nu är han på förskolan. Ska hämta honom i eftermiddag så får vi göra spindelkaka och annat bus! Sen blir det föräldramöte och hemmahäng. Troligen även en tur på trehjulingen om det inte ösregnar igen. Tja, det blir våran måndag, en vanlig vardagsmåndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar