söndag 9 februari 2014

Sjukstuga

Här är livet rörigt, Widar har varit vaken halva natten med hosta och feber och jag och Matte fick bytas av i morse. Nu sover Matte och får fortsätta med det. Jag har koll på liten, vi ligger i soffan och hostar och snörvlar i kapp. Jag har också haft feberattacker i natt vilket gör att allt är en enda förvirrad röra. Det här lovar inte gott inför veckan...Andra vändan med feber osv sedan vi kom hem till Sverige för 2,5 vecka sedan...Urjobbigt ju!


Så idag blir det inte mycket skoj. Matte får sova till han vaknar sedan ska han och Widar snickra lite om de vill och jag ska sy lite om jag orkar. Har en gräslig huvudvärk som inte släpper trots tabletter så vi får se. har dessutom en rejäl portion ångest, det gör ju inte livet roligare. Hm, låter inte som en bra söndagsmorgon precis...Hoppas ni har det bättre där ute!
känslan är typ så här...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar