fredag 11 februari 2011

Fredagen blev inte riktigt som planerat...

Qrazy Widar slänger
sig från soffan
Widar hade en hostig snarknatt, men vi kom upp som vi skulle. Dessvärre kräktes han upp frukosten så det var bara att stanna hemma från förskolan igen och hantera livet ändå. Dessutom attackerar hans baciller igen så nu håller jag på att bli dunderförkyld. Inte lätt med bebisbaciller, de är ju attans aggressiva.

Sålunda inte mycket som hänt i dag, vila, bebisbus, kink osv. På  eftermiddagen gick jag till psykologen och gnällde en timme om livet. Hon tycker att jag gör framsteg, ha, hon försöker vara det hopp jag behöver nu och ja, hon gör det ok. Inte för att jag tycker att jag mår bättre, men vem vet, kanske är det något bättre?!

Är alltid så oerhört trött när jag går därifrån, en timmes snack och jag orkar knappt röra mig efteråt. Gick och tog en fika på DaMatteo och försökte få ordning på tankarna. Kollade på alla engagerade människor som fikade, snackade, hade fredagsplaner och framför allt verkade så förbannat glada...

Kvällen har gått till huvudvärk, snuva, busig och kinkig bebis som vill gå, kass tv, god hemmagjord pizza, mer huvudvärk, en bebis som inte vill sova utan bara vaknar, datajox, mer kass tv och ojande över det ohyggliga vädret samt lite choklad.

Bokreakatalogen kom
Widar och Ninan kollade in den

spännande

trött Bea efter psykologsnack

fina saker

fikade på Da Matteo och
sorterade tankar efter
dagens samtal

Gick förbi en jätteSophie.
Widar har ju en giraff
Sophie som han
älskar

hemmagjord pizza blev
dagens fredagsmys

Widar avslutade
kvällen med att äta tår...

2 kommentarer:

  1. Widar och Ninan är verkligen söta ihop :) Och dig har jag aldrig sett så trött tycker jag.... Upplyftande eller hur?!

    SvaraRadera
  2. hm verkligen C..haha bjussar på det!

    SvaraRadera