onsdag 20 juli 2011

Tror det var tisdag...

morgonbusfrö innan mr
Kinkis anländer
Förvirrad dag idag. Widar är ur gängorna och har säkert ont i halsen precis som jag. Sjuklingar och med humör därefter.

Men vi har haft det lite mys slöande i soffan under dagen också, Ibland är han för söt, man säger gosa så kommer han och gosar dvs vi ska ligga på rygg, nära, kolla på lampor, läsa bok och bara mysa. Det kan vara flera minuter eller 15 sek beroende på antalet myror i benen...

Trots feber i morse så blir rackarungen pigg av alvedon och klättrar på väggarna så vi måste ut och leka lite. Blev ingen park el så utan gården, dess gräs, blommor, lampor, trappa osv. Allt som en bebis kan ge sig på. Allt är ju skojigare än bollen, bilen etc...Men vi gillar båda att kittlas med grässtrån, det som är mest komiskt är nog när Widar ska kittla sig själv haha.
Kolla busungen som vet att
han inte får hålla på med
lampan...gissa om han är
nöjd...!

Annars har dagen varit lugn och deppig. Ringde psykologen, men hon hade sem en vecka till, så var det med minnet.

Kollade efter jobb, kanske är det det som behövs för att bryta allt. Jag vet inte. Funderade på erbjudandet, är ju lite intressant. Funderade även på att säga en människa ett par sanningar, men det kan bli lite elakt så det är nog ingen ide.

så här tossig ser man ut
när man kittlar sig själv
med ett grässtrå. Bilderna
går som alltid att klicka på
Men en del människor är inte så fina, och de vet inte ens en del saker och ändå så sårar de en och anser sig ha rätt. Men jag blir trött, jag orkar inte. Jag vill bara ha lugn och ro så kanske är det bäst att låta det vara. Tar så mycket energi och jag har inte så himla mycket att ta av. Bättre att låta Matte och Widar ta del av energin.

Försöker andas i fyrkant när jag håller på att få bryt, gör mindfulnessövningar och hoppas på att få sova lite. Matte och Widar har lämnat extra rummet till mig i natt så jag ska verkligen försöka sova. Hm , klockan är redan tjugo i ett....illa.....

Imorgon ska jag fika med en kompis och gammal kollega och sedan ska vi fixa lite innan Mattes mamma kommer och busar med Widar. I helgen kommer goa skåningen, vi ska på Roxette på söndag samt snacka nya zeeland så klart. Ska bara komma i fas lite så blir det bra. Kanske låta bli lite deppiga nätsidor...jisses om ni visste vilka tossiga saker folk har för sig på nätet....

go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar