onsdag 24 augusti 2011

Gotlandsuppdatering då allt annat inte erbjuder något nytt

Eftersom jag mest känner mig eländig och vädret är skit så kollar vi in lite Gotlandsbilder istället! Vi hade ju kul innan vi blev toksjuka och ännu deppigare bland myggor och regn. Bilderna går som alltid att klicka på.
I trädgården upptäckte Widar
sina nya kompisar, katterna

Findus orkade med Widar lite
då och då


När vi var på krukmakeriet så
försökte C ta höns/kattvägen in...

Utsikt mot Visby ute
på Högklint, mulet tyvärr

en vindpinad tall

funderar på ett macroobjektiv

jag och Widar i Visby
Närkontakt

gillar verkligen den här
visbybilden av Widar

en favvohörna i Mickas och
Anders trädgård

Molly, söt som godis, ser ut som en
ewok från stjärnornas krig...=)

Widar visar skallran för moster
och kusin som bryr sig nada

på kvällen blev det vin

och grillat

efter mycket vin kan reaktionen
bli denna...haha
Vi hade en go dag trots att det var mulet, varmt och en luftfuktighet på 88%. Gissa om det var fuktigt i sängkläderna när man skulle lägga sig. Dessutom hade tydligen myggorna anlänt samma kväll som vi kom, nästa år åker vi tidigare det är ett som är säkert. Syrran och Anders säger jämt, ja men det var inga myggor innan ni kom, det var inte fuktigt innan ni kom, det regnade inte innan ni kom...hm, så efter att ha åkt dit v 33 flera år så blir det v 30 el nåt nästa år!

1 kommentar:

  1. Måndagskvällen var nått av det roligaste jag upplevt på mycket länge. Hoppas din syster och familj inte blivit allt för traumatiserade av mig :) Tusentusen kramar av tack för att jag fick återse Gotland igen!

    SvaraRadera