söndag 28 augusti 2011

Stuck in a moment

ja men hur hamnade jag här nu då?

men kan nån hjälpa mig eller???

Ja, pappa, jag vet inte hur det gick till, jag
ville bara gå ner från fåtöljen ju...
När vi var på Gotland klättrade Widar upp och ner på allt, bland annat ett par gamla fåtöljer. Vi visade hur han skulle göra och de flesta gånger gjorde han rätt. Men eftersom vi upprepade gånger sa att han inte skulle klättra ur vid armstödet så tog han chansen när han han hade föräldrafritt ett par minuter. Kan säga att det kom ett rejält skrik för att påkalla att han satt fast...Och nej, jag fotade honom inte medan han väntade i flera minuter på hjälp utan hann trycka av korten när Matte var på väg fram. Efter det så kröp Widar ner på rätt sätt varenda gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar