lördag 20 november 2010

Bambino nappar

Jag har precis gått med i Buzzador.com där man får pröva olika produkter och informera andra om det som i sin tur också får prova.
Nappar
Min första kampanj är för Bambino nappar och nyligen kom det ett paket med femton designade Bambinonappar. Dessa har jag delat ut till vänner med småbarn tillsammans med info om Bambinos nappar och Widar har också fått testa!



 Det som gör Bambinos nya napp så nätt är dels att ringen är mindre, men ringen är också integrerad i den utskurna skölden, utan extra fästknopp. Det ger en helt ny, lättare, lite plattare design. Den första kollektionen är i basfärgerna rött, ljusblått och vitt med enkla grafiska motiv av Karin Mannerstål. Sugnapparna lanseras i tre utföranden, alla med anatomisk sugdel:
Bambino silikon 0-6 månader
Bambino silikon 6m+
Bambino latex 6m+
Napparna (sköld och ring) tillverkas i polypropylen, fritt från Bisfenol A. 
Jag tycker napparna är fina och lätta, men det verkar som om man ska ha dem från början för Widar tar lika gärna de vanliga napparna från NAM som de från Bambino. Designen och bilderna är dock himla fina, men för Widar spelar det ingen roll.


Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det! Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.



Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är tenderblueluna):
buzzador.com


Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
www.buzzador.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar