torsdag 25 november 2010

sad thursday

men liten e söt, fast gnällig...
Vi är vakna, eller Widar som gnällt hela morgonen har slumrat till igen. Jag har migränkänning, inte så konstigt efter all vakentid. Hoppas på att kunna fajta bort den. Känner mig lika låg som Widar känner sig gnällig. Men hans farfar är här och kommer busa runt med honom under dagen.

Känner mig fullständigt oinspirerad, urlakad. Väntar på att R ska ringa i eftermiddag, hoppas på att allt inte ska vara så eländigt som jag tror. Funderar en massa, hm kanske därför jag har ont i skallen haha...

Ute lyser solen med sin frånvaro, det är halt och minusgrader, så himla trött. Hade hellre varit på en strand, solsken, varmt vatten och en bra bok. Istället är man i Göteborg och konstaterar att det är en sad thursday....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar