måndag 29 november 2010

Morgon

Dagarna går, rubrikerna är nästan desamma. Det blir inte mer annat än så tycks det. Widar är kinkig, så klart det är ju måndag...vi hatar måndagar. Ronja har precis tagit vagnen till stationen, hon kunde inte åka hem igår på grund av snöovädret. Var kaos i Tidaholm och gården var insnöad och med det även bilen...
Det är alltid ledsamt när folk åker, jag skulle önska att mina syskon fanns nära, alltid! 

Ute är det snö, kallt och tom solsken, rätt fint egentligen, går igenom det när jag går fram och tillbaka till tvätten. Känner mig oerhört nere och trött. Det är väl skumt, har haft en bra helg ju, men det är som all kraft går åt att försöka vara som vanligt att när det pausar går luften ur och jag blir tom, tom, trött och ledsen.Eller så är det bara måndagen som gör sig påmind fast då borde jag ju också vara glad, Widar på dan, sen kommer Matte hem och ikväll ska jag på middag med vänner. Veckan består av en massa roliga saker och ändå...Har mest lust att ligga kvar under täcket och komma fram i vår. Skumt att man kan känna sig så kass.

Hoppas ni får en go vinterdag iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar