lördag 18 december 2010

Jultradition

Linda laddad för
kvällen
För andra året i rad var jag och Linda på Daniel Lemmas julkonsert på Nefertiti. Helt suveränt. Dessutom hade vi bokat bord den här gången så vi fick någonstans att sitta vilket är skönt då det alltid är utsålt och smått kaos. När vi stod i kön in började det snöa så det blev lite julstämning.

Vi drack vin och åt perfekt tillagat lamm och bara njöt av musiken. Dessemellan blev det en massa snack och för en stund, ett par timmar slapp jag tänka på all skit. Kvällen avslutades med snöhopp, vissa kort blev helt galna, men de får jag inte visa så ni får nöja er ändå!

Sedan traskade vi hem åt olika håll och för varje steg jag gick så kom tankarna inför allt och inför imorgon i kapp så när jag var vid spårvagnen var klumpen i magen tillbaka. Jag vill bara att allt ska vara bra. När jag kom hem så sov alla redan och jag hoppas att kvällen har varit lugn!


Daniel Lemma

Linda å jag

Bandet

Daniel Lemma,
en spelglad typ

Så här går det när L ska fota,
trots autofokus...hon
klagade på att prickarna
som visar fokuseringen
bara försvann...

Partytjejer, ett år sedan vi var
på Nef sist, då väntade jag
Widar, har hänt en del

Julsånger

Slutfasen

fullt ös

Linda på G

Julhopp

Göteborg

Storan

Göteborg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar