tisdag 21 december 2010

Tidiga julklappar

Julklappar

Widar och Caroline
I paketen låg två sagoböcker
från Carolines mamma,
från Caroline en cool
body till Widar, kolla
texten samt en ask till
mig
 När Caroline var här hade hon med några tidiga julklappar till Widar och mig från henne och hennes goa mamma Eva. Finns så goa människor där ute. Widar fick en grym body med den sanna texten, sover inte jag sover ingen...

Tack Caroline, du är toppen och krama Eva från mig! Å du, Widar skrek ju inte alls av dig, tror han saknar dig nu!

2 kommentarer:

  1. Jag lovar att jag ska ge henne en stor julkram från dig. Tycker det är smått fantastiskt att Widar inte gallskrek när han såg mig... Otroligt. Kanske jag blivit babynized nu när jag utreder de små liven?

    SvaraRadera
  2. det har du troligen blivit!! funkar ju skitbra ju! ha en go jul allihopa!

    SvaraRadera