lördag 26 april 2014

jo men tjena...

Jo, men tjena vad bra det gick att sova i natt...NOT. Det är verkligen tur att jag ska till läkaren nästa vecka för jag måste få ordning på sömnen alltså. Körde avslappningsövningar i går innan jag la mig och tog mina vanliga mediciner. Somnade efter en lång stund och vaknade halv tre och sedan var det kört att sova.

Gick upp halv fem och efter en del vimsande så slog jag på tv:n och sedan har jag varit vaken. Kommer antagligen bli trött lagom till att jag börjar jobba vid två. Ställde in ridningen, orkade bara inte. Ska gå ner till trädgårdsföreningen och stan med kameran om en stund och fota lite innan jag drar till jobbet.

Övar mig på att fota lite gatufotografering och försöka fota människor nära. Oerhört svårt att fota främmande människor på nära håll tycker jag. Men jag försöker öva mig. Har avverkat några fler Supernaturalavsnitt på Netflix också och väntar på att det ska bli mer demoner och sånt än bara vanliga spöklegender. Har i allafall en himla massa avsnitt framför mig och dessutom är de reklamfria, hur skönt är inte det?!
trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar