torsdag 3 april 2014

torsdag

Kass sömn i natt, mardrömmar och förkylning bidrar dåligt till god sömn. Gick och jobbade och hade väl en helt ok dag även om den innehöll mycket, både högt och lågt.

Fått lyssna på berättelsen om en mindre trevlig misshandel, hur jesus kommunicerar, hur galet den och den tänker till diskussioner med de som jobbar på jouren osv. Är väldigt trött för tillfället. Beror väl på förkylningen och taskig sömn. Men mest är jag väl trött psykiskt, på nåt vis. Är ändå lite nöjd med hur jag lyckas hålla ihop mig medan jag jobbar!

Känns bra att jag är ledig i morgon, sen jobbar jag 11 tim på lör och ledig sön och halva måndagen. Ska försöka sova och dämpa ångesten och alla negativa tankar som går på repeat. Fick dessutom goa nyheter i form av en go vän som kommer ner ikväll tillsammans med sin dotter. De stannar hela helgen så det blir troligen en mysig och go helg med mycket lek och bus! Hoppas på sol och värme!

Hoppas på att hinna fota lite i helgen också. Har inte hunnit med det så mycket som jag egentligen vill, samma sak med syfixet. Sedan är det ju ridning på lördag så det kan bli en bra helg! Önskar bara att energin och livslusten ville växa också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar