tisdag 15 april 2014

meningslös tisdag

Meningslös tisdag efter alldeles för lite sömn. Har ont i lederna och är så trött. Ledont är något jag har sedan jag var förlamad i tonåren och fick strul med nerverna i kroppen så värk och balanssvårigheter och känselbortfall hör till vardagen.

Tänker inte på det förutom när jag håller på att ramla eller har värk i lederna som idag. Är som träningsvärk i varenda led i kroppen och det kommer och går. Passar väl fint med humöret och orken som är nere på minus 37 idag. Fixat jobbet idag och när det var klart gick jag ut i solen och hämtade liten, egentligen en bra dag, men känslan är meningslös.

Liten och jag lagade lasangette och sedan blev det lite barnprogramsmys innan Matte la Widar och jag kollade på Ryttareliten. Trist nog sista avsnittet, tycker det har varit en bra serie även om folk har gnällt på den.  Så egentligen har dagen på pappret varit ok, bara känslan av total meningslöshet som gör mig orkeslös. Finns inte mycket mer att skriva. Har fotat körsbärsträden idag, de har slagit ut och är vackra.
blommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar