måndag 28 april 2014

vardag

~Walking towards my New Life Goals~ on the Narrow Road~==================
vandra
Har ingen ork att skriva något vettigt. Dan har väl varit ok, men feelingen är inget vidare. Det bästa idag var att Matte och Widar kom hem och kramades! Saknat dem! 

Gick hyggligt när jag var på Sahlgrenska i förmiddags innan  jobbet. Imorgon blir det mer jobb och läkarbesök innan jag hämtar liten för en hemmakväll medan Matte lär en av sina kollegor att brygga öl. Hoppas på att jag efter morgondagens läkarbesök kanske får lite mer sömn för nu är jag astrött och ändå sover jag bara ett par timmar per natt, blir lite jobbigt. 

Ute har sommaren fortsatt, men jag hade gärna tagit lite regn nu för pollentjafset gör att mina ögon känns som sandpapper och huvudet är så segt...Nåja, nu får jag gå och sova lite precis som Widar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar