fredag 29 oktober 2010

AAAAAAAAAAAAAAAAAA

Får bryt, ska jag ha sjukpenning eller inte?
Ska jag ha sjuklön eller inte?
Ska jag ha föräldrapenning eller inte?
Kan inte nån i hela Sveriges land tala om för mig vad som gäller innan jag får ett akut psykbryt och ballar ur??!!

Hur fan kan alla ge mig olika besked hela förbannade tiden?? Jag kan för 17 inte vara den enda föräldralediga människan med en anställning som är deltidssjukskriven? Till råga på allt bara på 25%, hur fan jag nu kunde vara så dum eftersom det tydligen innebär ännu mer problem. Tror jag skiter i det här snart och bara tar föräldradagar även om jag mår skit för det här orkar jag inte med och dessutom blir jag pank på att inte få varken pengar eller besked.

2 kommentarer:

  1. Usch att det fortsätter och krångla. Det är så typiskt att det gör det just när man inte har någon ork alls. Jag förstår att de får så mycket skit!

    Kram/ Riham

    SvaraRadera
  2. ja det förstår jag med och man blir så trött...ta hand om dig, kram

    SvaraRadera